PROMOCJE

Osoby rozpoczynające własną działalność gospodarczą, które zdecydują się na współpracę z nami  przez okres co najmniej 6 miesięcy, co zostanie udokumentowane standardową umową, mogą liczyć na 50% wynegocjonowanej ceny za prowadzenie ksiąg handlowych lub KPiR w kolejnych 3 miesiącach współpracy. Pomoc przy rejstracji podmiotu gospodarczego, w tym wypełnianie niezbędnych dokumentów i złożenie ich do odpowiednich urzędów przez nasze Biuro - to wszysto GRATIS!

Osoby zmieniające biuro rachunkowe, które zdecydują się na współpracę z nami przez okres co najmniej 12 miesięcy, mogą liczyć na pierwszy miesiąc rozliczeń GRATIS oraz upust w postaci 50% ceny określonej w umowie w kolejnych 2 miesiącach współpracy.

Nasi stali Klienci za każdego poleconego Klienta, który podpisze z nami umowę, otrzymają 1 miesiąc rozliczeń GRATIS!


TAGI

BIURO rachunkowe BYDGOSZCZ   tanie biuro podatkowe BYDGOSZCZ  usługi księgowe bydgoszcz KSIĘGOWOŚĆ BYDGOSZCZ biuro rachunkowe szwederowo dobre biuro rachunkowe Bydgoszcz



Cennik

Ze względu na różnorodną specyfikę działalności naszych Klientów, ceny naszych usług określamy zawsze w drodze indywidualnych negocjacji. Na cenę usługi bezpośredni wpływ ma rodzaj prowadzonej księgowości, branża, ilość dokumentów i dekretów księgowych, wielowalutowość, liczba zatrudnionych pracowników oraz świadczone usługi dodatkowe.

Działamy w myśl zasady "Księgowość z najwyższej półki za przystępną cenę".

I. Przykładowy cennik usług podstawowych dla stałych Klientów

  • Księga Handlowa

- do 30 dokumentów - 500zł

- za każde dodatkowe 10 dokumentów - 150zł ( np. do 50 dokumentów - 800zł)

  • Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów

- do 30 dokumentów - 150zł

- za każde dodatkowe 10 dokumentów - 35 zł (np. do 50 dokumentów - 220zł)

  • Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych

- do 30 dokumentów - 100 zł

- za każde dodatkowe 10 dokumentów - 30 zł (np. do 50 dokumentów - 160zł)

  • Obsługa kadrowo - płacowa jednego pracownika - 30 zł
  • Obsługa płacowa jednego pracownika - 20 zł

Ponadto:

  • Wniosek o zwrot różnicy podatku VAT od zakupu materiałów budowlanych - od 60 zł
  • Sporządzenie deklaracji do US (PCC, NIP, PIT 4, VAT 7, PIT 11, PIT 8A, PIT 8B, CIT 2 i inne - gratis
  • Sporządzenie deklaracji ZUS - gratis
  • Porada finansowo - ekonomiczna - gratis

II. Przykładowy cennik usług w przypadku współpracy jednorazowej

  • Rozliczenie roczne ( PIT 36, PIT 36L, PIT 37, PIT 38) - 40 zł
  • Wniosek o zwrot różnicy podatku VAT od zakupu materiałów budowlanych - od 80 zł
  • Pomoc przy wypełnianiu dokumentów rejestracyjnych - 30 zł

UWAGA: Podane cenny są cenami netto, do których doliczyć należy podatek 23% VAT.